Parklane Resort & Spa ★★★★★

suncobran100m crtica max 3 crtica ND/PP/PA crtica od 91€

||||||||||||||||||||| ||||||||||||||||||||| |||||||||||||||||||||

Usluga: noćenje sa doručkom (doručak - švedski sto - samoposluženje).
Mogućnost doplate: polupansion (doručak/večera- švedski sto - samoposluženje) / pun pansion (doručak/ručak/večera –švedski sto - samoposluženje).
Lokacija: nalazi se na peščanoj plaži, 15km od centra Limasola, 47km od aerodroma Larnaka.
Hotelski sadržaj: recepcija, restoran, a la carte restoran, bar, 4 bazena, bar pored bazena, dečiji bazen, dečiji klub, dečije igralište, 3 teniska terena, stoni tenis, mini fudbal, spa centar, fitness centar, prodavnica suvenira, teretana, parking (besplatno). Ležaljke i suncobrani na plaži i pored bazena su besplatni.
Sobe: klima uređaj (besplatno), sef (besplatno), SAT TV, telefon, Wi-Fi (besplatno), mini frižider, kupatilo sa fenom, balkon/terasa.

 

PARKLANE RESORT & SPA 5*, Limasol, Noćenje sa doručkom

VRSTA SOBE

01.11-07.11.

08.11-30.11.

01.03-31.03.

01.12-23.12.

08.01-28.02.

24.12-07.01.

1/2 superior soba

147

102

91

111

III odrasla osoba

-50%

-50%

-50%

-50%

I i II dete 2-12 godina

Besplatno u pratnji dve odrasle osobe

Doplata za polupansion 45€ dnevno po osobi, deca do 12 godina 30€ dnevno po detetu.

Doplata za superior soba pogled more 38€ po osobi/noći.

Napomena: Minimalan boravak 3 noći.

Opisi smeštajnih objekata sastavni deo su ovog cenovnika. Molimo da ih obavezno uzmete sa info pulta ili da ih odštampate sa sajta ukoliko isti gledate u elektronskoj formi.

 

LEGENDA:
Promo soba – ograničeni broj standardnih soba po promotivnoj ceni; Economy soba – ograničen broj soba koje se po lokaciji, kvadraturi, pogledu ili opremljenosti razlikuju od standardne sobe; NA/SC/RR – najam,bez ishrane; ND/BB – noćenje sa kontinentalnimn doručkom ; PP/HB – polupansion (2 obroka, obično doručak i večera, piće nije uračunato u cenu); All incl – sve uključeno (u zavisnosti od specifikacije hotela: doručak, ručak, večera, užina, domaća alkoholna i bezalkoholna pića, kafa, čaj..više informacija o istim možete dobiti na sajtu hotela ili na www.mediteraneo.rs); 1/2 – standardna dvokrevetna soba; Superior/Deluxe/Executive soba – soba koja se po nekim svojstvima razlikuje od standardne sobe (pogledu, kvadraturi, novijem nameštaju, opremljenosti ili renoviranosti); Family/Porodična (quadraple) soba/Suite/Junior suite – sobe veće kvadrature od standardne da bi mogle da prime više osoba. Obično su kreveti za dodatne osobe pomoćni ležajevi i razlikuju se od prva dva kreveta ili bračnog ležaja; 1/1 ili Singl soba – jednokrevetna soba; Studio – jedna prostorija u kojoj se nalazi spavaći deo i kuhinja; Apartman – 2 prostorije pri čemu je spavaći deo odvojen od kuhinje; 2 bedroom apartman – dvosobni apartman, sastoji se iz 2 spavaće sobe i kuhinje sa trpezarijom; Masionette – smeštajna jedinica na dva nivoa. Najčešće se soba nalazi na galeriji (spratu), a kuhinja u donjem delu pri čemu su povezani stepenicama. Obično imaju niži / kosi plafon; Bungalow – poseban deo hotela van glavne zgrade (moguće kao male zgrade ili kompleks zgrada sa izdvojenim smeštajnim jedinicama); Pax – osoba, ADL – odrasla osoba; Dete – osoba do navedene starosne dobi kao dodatna osoba u dvokrevetnoj; INF – dete do 2 godine starosti; III ili IV osoba – dodatne osobe u dvokrevetnoj sobi a starije od kategorije definisane za dete; SV – soba sa pogledom na more, SSV – soba sa bočnim delimičnim pogledom na more, SF – soba okrenuta direktno ka moru (sea front); RV – pogled na more se nazire usled mogućeg rastinja, drugih zgrada i sl; GV – pogled na baštu; PV – pogled na bazen; MV ili BV – pogled na pozadinu hotelskog kompleksa ili baštu; Main Building – glavna hotelska zgrada; Annex – dodatna zgrada, pored glavne zgrade; A/C – klima uređaj; Free – besplatno; Wi-Fi – bežična internet konekcija (nije obavezno besplatna, ovim se precizira njeno postojanje).

 

PROGRAM PUTOVANJA:
Prvi dan - individualni dolazak u hotel, smeštaj posle 16h sati (može biti i ranije u zavisnosti od slobodnih kapaciteta hotela). Putnik se na recepciji identifikuje pasošem i vaučerom agencije.
Drugi do poslednji dan - boravak u hotelu na bazi izabrane usluge i dužine boravka.
Poslednji dan - napuštanje hotela do 12h (hotelskom politikom može biti propisano i drugačije) .

 

U CENU USLUGE JE URAČUNATO:
Boravak u izabranom hotelu na bazi ugovorene usluge po utvrđenoj dužini boravka i ceni iz cenovnika;
Usluge predstavnika ino-partnera (na engleskom jeziku);
Troškovi organizacije i realizacije putovanja.

 

U CENU USLUGE NIJE URAČUNATO:
Međunarodno putno osiguranje: obezbeđenje polise putnog osiguranja za ulazak na teritoriju zemalja EU je obaveza putnika, te putnici sami snose odgovornost u slučaju neposedovanja istog;
ORGANIZATOR SAVETUJE I PREPORUČUJE KUPOVINU OSIGURANJA OD OTKAZA PUTOVANJA: više informacija potražite u agenciji ili na našem sajtu;
Fakultativni izleti i individualni troškovi putnika;
Avio prevoz ( AIR SERBIA) - cene i letovi će biti naknadno objavljeni;
PCR test (štampan primerak) ne stariji od 72 sata koji je OBAVEZAN za sve putnike uzrasta preko 12 godina.

 

USLOVI I NAČIN PLAĆANJA:
Plaćanje je isključivo u dinarskoj protivvrednosti po srednjem kursu dinara NBS na dan uplate. Informaciju o kursu možete pogledati na sajtu agencije www.plana tours.rs ili pozivom poslovnice.
Prilikom prijavljivanja na putovanje, vrši se uplata od 40% avansa od ukupne cene (ukoliko politikom određenog hotela nije drugačije predviđeno). Preostali deo rezervacije plaća se 20 dana pre polaska na put: gotovinski, karticom, čekom ili virmanski. U slučaju kašnjenja, Organizator podrazumeva da je putnik odustao od putovanja, vrši se storniranje rezervacije, a uplaćeni novac primeniće se za naplatu pričinjenih troškova.
Odloženo plaćanje čekovima građana: prilikom prijave za putovanje vrši se uplata 40% avansa od ukupne cene aranžmana. Preostali deo aranžmana moguće je uplatiti datumiranim čekovima građana. Poslednja rata ne može biti posle 30.04.2021. Datumi realizacije su 10. 20. i 30. u mesecu.
Odloženo plaćanje na rate platnim karticama Banca Intesa (Visa, Master): prilikom prijave plaća se 40% paket aranžmana sa realizacijom odmah. Preostalih 60% paket aranžmana plaća se najkasnije 20 dana pre polaska odloženim plaćanjem na 6 jednakih mesečnih rata platnim karticama Banca Intesa (važi za uplate u poslovnicama Plana Tours).
Platnim karticama (Visa, Master, i Dina).
Virmanska uplata fizičkih i pravnih lica sa rokom uplate od dva dana od datuma izdavanja profakture ili prijave. U slučaju promene kursa dinara na dan uplate, nenaplaćeni deo podleže promeni i doplati (valutna klauzula).

 

NAPOMENA:
Sve usmene informacije koje nisu u skladu ili su u suprotnosti sa objavljenim programom putovanja, ne mogu biti predmet prigovora putnika za neispunjenje obaveze organizatora.
Organizator savetuje kupovinu polise od Otkaza putovanja.
Besplatno je samo ono što je eksplicitno navedeno kao besplatno ili FREE. Pominjanje pojedinih usluga u okviru opisa hotela poput interneta, sefa, klima uređaja, teretane, sportskih terena i sl, samo predviđa njihovo postojanje u hotelu i ne podrazumeva i besplatno korišćenje, već je za njihovo korišćenje moguća naplata na licu mesta od strane recepcije. Besplatan internet ili Wi-Fi oznaka ne podrazumevaju kvalitetan signal ili brzi internet u svim delovima hotela. Moguće je da je isti obezbeđen samo u pojedinim delovima oko recepcije ili bazena, bara i sl. Brzina protoka može biti i sporija.
Pojedini hoteli praktikuju da se prilikom uručivanja daljinskih upravljača za klima uređaj i TV, fena za kosu, pegle i sličnih uređaja traži deponovanje određenog iznosa kao sredstva obezbeđenja (depozit), a koji se vraća po vraćanju ključa ili uređaja (poslednjeg dana).
Iznosi doplata (klima, sef) su podložni promeni. Različite su od hotela do hotela, a takođe zavise od perioda u sezoni kad se boravi u istim.
Ukoliko je u programu putovanja naznačeno da se klima uređaj plaća na licu mesta, neophodno je da prilikom prijave za putovanje naznačite želju za istim, kako bi taj zahtev bio prosleđen recepciji (hotel ne mora posedovati klima uređaje u svim sobama). Raspoloživost istih je na upit. Iz tog razloga je najava od velike važnosti, jer se može dogoditi da na licu mesta hotel nema raspoloživih.
Posebni zahtevi gostiju u vidu MOLBE, a koji su nevezani za usluge iz cenovnika i koji se ne tarifiraju posebno ne mogu se garantovati. Organizator će iste proslediti hotelu kao MOLBU, a isti će pokušati da udovolji želji gosta ukoliko je u mogućnosti. U slučaju posebnih usluga koje se tarifiraju, iako je hotel prihvatio rezervaciju i naplatu istih, ipak postoji mogućnost ne ispunjenja tog dela usluge. U tom slučaju, putnik ima pravo na povraćaj novca za dodatno naplaćenu, a neispunjenu uslugu u iznosu pune naplate za istu (za iznos doplate). Ukoliko je u cenovniku navedena doplata za spratnost, ista omogućava izbor u smislu prizemlje ili sprat.
Hoteli iz ponude su na UPIT. Iako nas hoteli dnevno obaveštavaju o svojoj popunjenosti i slobodnim kapacitetima, moguće je da se neka rezervacija ne potrvdi. U slučaju nepotvrđivanja rezervacije u roku od 48h, klijentu se vraća novac u celosti ili se uplata može prebaciti na novu rezervaciju.
Gost preuzima brigu o čuvanja vrednih stvari te stoga savetujemo da koristite sefove, a vrednosti ne ostavljate u sobi.
Obaveza putnika je da pasoš kao putni dokument bude važeći minimum 6 meseci nakon datuma završetka putovanja.
Putnik je obavezan da poseduje MEĐUNARODNO PUTNO OSIGURANJE koje se može pribaviti u prodajnoj službi. Pogranične službe prilikom pasoške kontrole mogu zatražiti od putnika da pokaže propisanu količinu novčanih sredstava za vreme boravka (kartice, gotovina….), kao i međunarodno putno osiguranje.
Putnik je u obavezi da prilikom prijave za putovanje prijavi svoje puno ime, prezime i datum rođenja onako kako stoji upisano u pasošu (posebno se odnosi na devojačko prezime putnice, skraćeni oblik imena i sl).
Pogrešno prijavljen podatak biće unet u avionsku kartu, vaučer za hotel i druga putna dokumenta i može prouzrokovati probleme putniku u nastavku putovanja kod pograničnih ili aerodromskih službi, kao i u samim hotelima.
Kod ostvarivanja popusta za dete, merodavan je datum rođenja i starost deteta u trenutku započinjanja putovanja. Za sve ove slučajeve pogrešno prijavljenog podatka, Organizator putovanja ne snosi odgovornost, već celokupan iznos štete i dodatnih troškova pripadaju putniku.
Ulazak u sobe je zvanično posle 16h, a može biti i ranije u zavisnosti od raspoloživosti soba. Izlazak iz soba poslednjeg dana je najkasnije do 12h (ukoliko politikom hotela nije drugačije propisano). Produžetak boravka poslednjeg dana odobrava isključivo recepcija hotela uz nadoknadu na licu mesta. Putnik je dužan da lično kontaktira recepciju po dolasku i da najavi tu uslugu.
Sve navedene sobe ili studija/apartmani su standardno dvokrevetne. Treći/četvrti ležaj je tzv. pomoćni ležaj i može biti drugačijih karakteristika (manji od normalnog ili krevet na rasklapanje, drugačijeg oblika i slično što se može odraziti na komfor putnika).
Opis All incl usluge nalazi se odštampan uz program putovanja, a takođe je objavljen na sajtu www.planatours.rs. Ukoliko ga ne možete naći, molimo Vas da nas kontaktirate kako bismo Vam ga prosledili ili uručili direktno.
Opisi plaža su generalni, te na istoj može biti različitih struktura tla, od sitnog peska do šljunka. Takođe se u opisima može razlikovati stanje na obali i plaži od dela ulaska u vodu (pesak van vode, šljunak u vodi i sl).
Buka u objektima oko hotela, regulisana je lokalnim zakonima i pravilima i o njima brinu nadležni inspekcijski organi.
U promo brošuri ili na web sajtu nije moguće objaviti fotografije svih vrsta smeštajnih kapaciteta hotela (sobe, studija, apartmani, family/porodične sobe...). Sobe se mogu razlikovati usled promene nameštaja, redekoracije, renoviranja, pogleda i pozicije sobe, različitih struktura kupatila (tuš kada ili kada i sl...)

Dress code/pravila oblačenja (većina hotela ima obavezan dress code za vreme obroka u restoranima, obično se odnosi na večeru). Zabranjen je ulazak u kratkim pantalonama i zahteva se od muškaraca da imaju pantalone sa dugim nogavicama.
Apartmani i hoteli nižih kategorija na Kipru koriste sistem solarnih bojlera za zagrevanje vode, što podrazumeva nešto nižu temperaturu tople vode, u odnosu na uobičajenu kao i manji pritisak tople vode u određenim periodima dana ili primenu tople vode samo u određenim delovima dana
(obično 17-21h).
Obzirom da su apartmani i hoteli objekti koji svoje usluge ostvaruju rentiranjem, nije za očekivati nove madrace, posteljinu, frižidere i šporete već opremu koju je neko upotrebljavao pre Vas prethodnih godina, ali se Vama ustupa u ispravnom stanju.
U objektima na bazi najma, moguće je da se opremljenost kuhinje razlikuje od objekta do objekta, usled loma ili otuđenja opreme. Oprema ne podrazumeva kompletan servis na kakav ste navikli u svom domu (različite vrste šerpi, supijera, kadica), već bazičnu opremljenost priborom za jelo, čašama, šoljama i tanjirima. Upotreba kuhinje u apartmanima je bazičnog karaktera na kuhinjskom elementu zvanom kitchenet (sve u 1) za kuvanje kafe i čaja ili pripremu isključivo lakih obroka i podgrevanje hrane.
Rezervacije hotela koje su rađene po uslovima RANIH REZERVACIJA ili EBD podrazumevaju da se u slučaju otkaza kompletnog aranžmana primenjuje propisana stopa otkaza bez obzira da li je gost našao zamenu. Postoji mogućnost da hotel NE PRIHVATI ZAMENU. U slučaju mogućnosti zamene, putnici koji menjaju putnike koji su odustali će se zadužiti novom cenom po važećem cenovniku na taj dan.
Opisi hotela i apartmana su sastavni deo cenovnika (obavezno uzeti u agenciji ukoliko nisu priloženi uz program).
Viza NIJE potrebna putnicima čiji su pasoši izdati od strane MUP SRBIJE na teritoriji Kosova i Metohije (npr. MUP SRBIJE PU Peć). VIZA JE POTREBNA putnicima čiji su pasoši izdati od strane MUP SRBIJE KOORDINACIONE UPRAVE u Beogradu.
Način i postupak, adresa i rok za ulaganje reklamacije potrošača, rok za odgovor Organizatora, objašnjeni su detaljno članom 14. Opštih uslova putovanja organizatora i nalaze se vidno istaknuti na oglasnoj tabli na zidu u poslovnicama. Opšti uslovi putovanja su sastavni deo ugovora o putovanju
Obzirom da je u pitanju rezervacija hotelskog smeštaja, a što se razlikuje od paket aranžmana, agencija Plana Tours nema predstavnika (vodiča) u samom mestu. U slučaju potrebe, obratiti se lokalnom agentu (adresa i telefon će biti naznačeni na vaučeru), koji govori engleski jezik (u pojedinim mestima postoje i predstavnici na srpskom jeziku) ili možete kontaktirati agenciju.
Rezervacije iz priloženog cenovnika rade se u saradnji sa lokalnim ino-agentom:
DIONYSOS TRAVEL & TOURS, Limassol, Kipar. Tel: +357 25636060
Hoteli, kao neposredni pružaoci usluga, mogu da usled prebukiranosti hotela, ponude alternativni smeštaj u drugom objektu iste kategorije i cene ili da izvrše povraćaj novca u celosti.
Hoteli, kao neposredni pružaoci usluga, imaju pravo da u prvim i smenama kada se hotel ne otvara zbog nedovoljne popunjenosti, pomere datum započinjanja usluge ili ponude alternativni hotel sa istim datumom, ili da izvrše povraćaj novca u celosti.
Nije potreban minimum prijavljenih putnika da bi se program realizovao obzirom na sopstveni prevoz.
Molimo Vas da u agenciji tražite Opšte uslove putovanja sa pojedinostima vezanim za obaveze putnika i organizatora, koji su sastavni deo ovog programa i usklađeni su sa YUTA standardom.

 

Uz ovaj program važe opšti uslovi organizatora putovanja turističke agencije Plana Tours, licenca OTP 80/2020 kategorija A 40 od 31.01.2020.

 

U skladu sa odredbama Zakonu o turizmu Organizatorima garancije putovanja po Ugovoru o garanciji putovanja broj 0047/2020 od 10.01.2020., zaključenog sa ugovaračem osiguranja Nacionalnom asocijacijom turističkih agencija PU “YUTA”, Beograd, ul. Kondina br. 14 koja se aktivira kod Nacionalne asocijacije turističkih agencija PU “YUTA”, 011 3228 686, 011 3228 687, prijavom na adresu YUTA, Beograd, ul. Kondina br. 14.ilina mail: Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je videli.. Polisa broj 300068824 od 28.01.2020. godine Akcionarskog društva za osiguranje „DDOR Novi Sad”.

 

Cenovnik br.1 od 13.11.2020.